کد مطلب: ۱۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

خیز تپسل برای خرید سهام شیپور

بنابر اعلام برخی منابع، شرکت تپسل پس از خرید کافه بازار، قصد دارد تا سهام پلتفرم شیپور را نیز خریداری کند.

تریبون اقتصاد- شیپور که از سال ۱۳۹۱ با هدف رقابت با دیوار وارد بازار شده بود، با وجود جذب کاربران قابل‌توجه، نتوانست جایگاه برتری نسبت به رقیب خود پیدا کند. اما در صورت نهایی‌شدن این معامله، شیپور با پشتوانه تپسل ممکن است سهم بیشتری از بازار خرید و فروش آنلاین را تصاحب کند.

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس گزارش‌ها، شیپور سالانه بیش از ۱۰ میلیارد بازدید و ۱۴ میلیون کاربر فعال در اپلیکیشن خود دارد و اخیراً به ارزش ۲۸.۹ میلیون یورو (۱۲۷۶۰ میلیارد ریال) ارزش‌گذاری شده است؛ این شرکت همچنین برنامه ورود به بورس را آغاز کرده است.

تپسل، یکی از بازیگران اصلی تبلیغات دیجیتال ایران، پیش‌تر با خرید کافه بازار (بزرگ‌ترین اپ استور ایرانی) توانست موقعیت خود را در این صنعت تثبیت کند. تحلیل‌گران معتقدند که این خریدها می‌تواند انحصار تبلیغات درون‌برنامه‌ای گوشی‌های هوشمند را بیش از پیش در اختیار تپسل قرار دهد و این شرکت را در رقابت مستقیم با یکتانت قرار دهد.

هنوز تپسل یا شیپور به‌طور رسمی این خبر را تأیید نکرده‌اند، اما در صورت قطعی شدن، این معامله می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در اکوسیستم تبلیغات و مارکت‌پلیس‌های آنلاین ایران باشد.

 

 
 

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین