کد مطلب: ۲۲۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: بارها گفتیم ورشکسته نیستیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: می‌خواستیم بار دیگر این پیام را منتقل کنیم که تأمین اجتماعی نه ورشکسته و نه بدعهد است و اگر مشکلات و تاخیری در انجام تعهدات داشتیم به دلیل شرایط خاص کشور و بروز موانع در وصول مطالبات سازمان از بخش‌های مختلف بود.

تریبون اقتصاد_مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جمع معاونان، مدیران کل و کارکنان این سازمان، با اشاره به وضعیت مالی تأمین اجتماعی در سال گذشته، اظهار داشت: در آغاز دوره مدیریتی جدید در مهرماه سال ۱۴۰۳ با کسری نقدینگی حدود ۸۵ هزار میلیاردتومانی مواجه بودیم، اما با دریافت ۵۷ هزار میلیارد تومان سهام باارزش و سایر منابع بویژه وصول بخشی از مطالبات از دولت تا پایان سال، تراز مالی سازمان به وضعیت مطلوب رسید.سالاری با ابراز قدردانی از زحمات کارکنان تأمین اجتماعی در سراسر کشور و همراهی شرکای اجتماعی این سازمان، افزود: با وجود این چالش‌ها، موفق شدیم پرداخت تعهدات درمانی را تا حدی سامان دهیم؛ به‌طوری که حتی در روز و ساعات پایانی سال نیز با تلاش همکاران ستادی و استان‌ها، پرداخت بخشی از معوقات به تمام مراکز طرف قرارداد انجام شد و مهم‌تر اینکه می‌خواستیم بار دیگر این پیام را منتقل کنیم که تأمین اجتماعی نه ورشکسته و نه بدعهد است و اگر مشکلات و تاخیری در انجام تعهدات داشتیم به دلیل شرایط خاص کشور و بروز موانع در وصول مطالبات سازمان از بخش‌های مختلف بود.
 
به گزارش فارس، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های سال جدید اشاره کرد و افزود: امسال با پیش‌بینی وصول ۱۸۵ هزار میلیارد تومان از دولت، در مقایسه با حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان سال گذشته که بخشی نقدی و بخشی در قالب سهام بود؛ با هفت مصوبه جدید درآمدی و البته کنترل مصارف، برنامه‌ریزی کرده‌ایم. حمایت اخیر رئیس‌جمهور محترم و رئیس مجلس محترم از پرداخت به‌موقع بدهی‌ها نیز نویدبخش است.سالاری با تقدیر از حمایت‌های پزشکیان رییس جمهور، دکتر قالیباف رییس مجلس، میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سازمان تأمین اجتماعی و همراهی هیئت‌مدیره سازمان در پیگیری‌های مؤثر در اموری نظیر وصول مطالبات از دولت، اخذ سهام باکیفیت به‌عنوان دیون و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط و نیز همکاری‌های مستمر کانون بازنشستگان خاطرنشان کرد: این همکاری و وفاق الگویی برای سال جدید است تا با مدیریت بهتر، کیفیت خدمت‌رسانی خود را به ذینفعان سازمان ارتقا دهیم.

 

 

مطالب پیشنهادی
بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین