علت اختلال در سامانه پرداخت بانک ملت چه بود؟
معاون فناوری اطلاعات بانک ملت از رفع اختلال در سامانه پرداخت بانک ملت، خبر داد.
به گفته معاون فناوری اطلاعات بانک ملت علت اختلال در سامانه پرداخت بانک ملت مشکلات شبکه بود.
به گزارش فارس، رسول لطفی آذر، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت در خصوص اختلال پیش آمده در سامانه پرداخت این بانک اظهار داشت: در کل ۳۶۵ روز که ما خدمات و سرویس ارائه میکنیم ممکن است مشکلات سختافزاری و تنظیمات شبکه پیش بیاید.
وی افزود: متأسفانه روز گذشته (شنبه) از ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه ما یک مشکل شبکه داشتیم و در زیرساخت شبکه بانک یک اختلالی ایجاد شده بود که با بررسی و کنترل الحمدلله مشکلات برطرف شد و توانستیم پایداری شبکه را برقرار کنیم.
از ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز گذشته (شنبه) درگاههای پرداخت بانک ملت دچار اختلال شد و امکان نهایی کردن خریدهای اینترنتی و حضوری وجود نداشت.
فروشگاههای آنلاین و فیزیکی که از درگاههای «به پرداخت ملت» یا دستگاههای POS بانک ملت استفاده میکردند نیز با مشکل روبهرو شدند و مشتریان نمیتوانستند خریدشان را تکمیل و هزینه را پرداخت کنند.
همچنین مشکل سامانه پرداخت بانک ملت موجب شده تا برخی جایگاههای سوخت نیز با اختلال مواجه شوند. با اقدامات صورت گرفته در نهایت مشکل سامانه بانک ملت ساعت ۱۶ روز شنبه برطرف شد وضعیت به حالت عادی برگشت.