نشست بررسی عوامل بهبود تجربه مشتری در صنعت خرده فروشی برگزار شد
ویژه برنامه دور تند: سخنرانی شاهین فاطمی/ دکتر محمد رضا نظری/دکتر حسن سیرانی و دکتر سید جواد موسوی
ویژگیهای سازمانهای مشتری مدار، ابزارهای بهبود تجربه مشتری، فرایند مدیریت خدمات مشتری، مدیریت جامع تجربه مشتری، راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتری، روش های وفادارسازی مشتریان، الگوهای شناختی و بهبود تجربه مشتری و مورد کاوی تجربه مشتری از مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
تریبون اقتصاد- نشست بررسی عوامل بهبود تجربه مشتری در صنعت خرده فروشی در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
در این مراسم شاهین فاطمی، دکتر محمد رضا نظری، دکتر حسن سیرانی و دکتر سید جواد موسوی به سخرانی پرداختند.
با توجه به اهمیت این رویداد در صنعت خرده فروشی، قسمت ششم برنامه «دور تند» به پوشش تصویری این رویداد اختصاص داده شد.
ویژگیهای سازمانهای مشتری مدار، ابزارهای بهبود تجربه مشتری، فرایند مدیریت خدمات مشتری، مدیریت جامع تجربه مشتری، راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتری، روش های وفادارسازی مشتریان، الگوهای شناختی و بهبود تجربه مشتری و مورد کاوی تجربه مشتری از مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
در ادامه می توانید سخنرانیهای این رویداد را مشاهده نمائید:
سخنرانی دکتر حسن سیرانی، مدرس دانشگاه تهران و کارآفرین
سخنرانی شاهین فاطمی، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت گروه برندهای درسا
دکتر محمدرضا نظری، مدیر ارشد سابق عملیات و منابع انسانی فروشگاه رفاه و مدرس دانشکده کارآفرینی
دکتر سید جواد موسوی، مدیرعامل گروه مشاوران توسعه آوید