کد مطلب: ۱۹۲۰

مبلغ یارانه نقدی شهریور 1403؛ تفاوت دهک‌های درآمدی چقدر است؟

مبلغ یارانه نقدی بر اساس دهک‌بندی درآمدی مشخص شده و از بیستم تا سی‌ام هر ماه به حساب مشمولان واریز می‌شود

تریبون اقتصاد-  یارانه نقدی بر اساس دهک‌های درآمدی به خانوارها تعلق می‌گیرد. افراد در دهک‌های یک تا سه هر ماه ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از افراد حاضر در دهک‌های چهار تا ۹ یارانه می‌گیرند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ زمان واریز یارانه‌ نیز مشخص است؛ مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در بیستم هر ماه، دهک یک تا سه بیست و پنجم هر ماه و دهک چهار تا 9 سی‌ام هر ماه یارانه می‌گیرند. 

مبلغ یارانه هر دهک در سال ۱۴۰۳

مبلغ یارانه دهک‌های یک تا سه درآمدی برای هر فرد 400 هزار تومان است. افرادی که در دهک چهار تا 9 قرار دارند هر ماه 300 هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند و به دهک 10 درآمدی یارانه تعلق نمی‌گیرد.

مبلغ یارانه خانواده‌های دهک‌های یک تا سه به شرح زیر است: خانواده‌های دو نفره 800 هزار تومان، خانواده‌های سه نفره یک میلیون و 200 هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره یک میلیون و 600 هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره دو میلیون تومان یارانه دریافت می‌کنند.

خانواده‌های دهک‌های 4 تا 9 به ازای هر نفر یارانه کمتری دریافت می‌کنند؛ به‌طوری که خانواده‌های دو نفره 600 هزار تومان، خانواده‌های سه نفره 900 هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره یک میلیون و 200 هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره یک میلیون و 500 هزار تومان یارانه می‌گیرند.

زمان واریز یارانه نقدی کی است؟

زمان واریز یارانه نقدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه است. یارانه نقدی و معیشتی خانوارهای دهک‌های یک تا سه در تاریخ بیست و پنجم هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول در تاریخ سی‌ام هر ماه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مبلغ یارانه و زمان واریز برای هر دهک

دهک

مبلغ یارانه برای هر نفر

زمان واریز

دهک یک تا سه

۴۰۰ هزار تومان

بیست و پنجم هر ماه

دهک چهار تا ۹

۳۰۰ هزار تومان

سی‌ام هر ماه

دهک ۱۰

-

-

مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور

مطابق با دهک

بیستم هر ماه

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین