کد مطلب: ۲۲۰۳

استعفا در وزارت جهاد به علت حقوق ده میلیونی

«باتوجه‌به نارضایتی‌هایی که درباره حقوق کارمندان در وزارت جهاد کشاورزی وجود داشت پرونده شصت و چهارهزار پرسنل این وزارتخانه را مشاهده کردم که تفاوت‌های زیادی میان حقوق دریافتی پرسنل وجود داشت که سعی می‌کنم عدالت را در این زمینه اجرا و متوازن‌سازی کنم.»

تریبون اقتصاد-معاون وزیر جهاد کشاورزی از استعفا برخی کارمندان این وزارت‌خانه به علت حقوق کم خبر داد.

به گزارش تسنیم، شاهپور اعلایی مقدم، سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی امروز در نشست خبری اظهار داشت: ایجاد نظم و عدالت هزینه دارد و می‌دانم که با اجرای این کار بعضی‌ها به دنبال ضربه‌زدن خواهند بود؛ اما این خواسته وزیر جهاد کشاورزی است و آن را اجرا خواهم کرد.

وی افزود: باتوجه‌به نارضایتی‌هایی که درباره حقوق کارمندان در وزارت جهاد کشاورزی وجود داشت پرونده شصت و چهارهزار پرسنل این وزارتخانه را مشاهده کردم که تفاوت‌های زیادی میان حقوق دریافتی پرسنل وجود داشت که سعی می‌کنم عدالت را در این زمینه اجرا و متوازن‌سازی کنم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط به نحوه واگذاری زمین به پرسنل وزارت جهاد کشاورزی گفت: مواردی را دراین‌خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم که این موضوعات اکنون در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: به دلیل پایین‌بودن پایه حقوقی برخی از کارمندان وزارت جهاد کشاورزی استعفا داده‌اند به‌طوری‌که مشاهده شده است برخی افراد با داشتن مدرک فوق‌لیسانس و دکترا ده تا دوازده میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

اعلایی مقدم گفت: در این مدتی که در وزارتخانه حضور داشته‌ام شش نفر به‌خاطر حقوق کم استعفا داده‌اند.

وی افزود: برخی از افرادی که مدت طولانی است که وزارت جهاد کشاورزی حضور آن نهادینه شده‌اند مشغول به فعالیت هستم و به کار خود ادامه می‌دهند؛ اما در نهایت به دنبال هم‌ترازی حقوق در وزارت جهاد کشاورزی میان کارمندان مختلف و هم‌ترازی با سایر وزارتخانه‌ها هستیم.

وی تأکید کرد که حقوق کارمندان در این وزارتخانه در زمان متوقف شده است به‌طوری‌که حکم کارگزینی یک نفر با مدرک فوق‌لیسانس ده میلیون و دویست هزار تومان است.

 

 

 

 
بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین