کد مطلب: ۲۲۸۶

چرا نباید گول ویپ، پاد و سیگار الکترونیک را بخوریم؟

افسانه‌ها درباره ویپ زیاد است. همین‌طور در مدح و ثنای پاد داستان‌‌سرایی می‌کنند. برای همین ممکن است گول بخورید و چون دست بر قضا پول زیادی خرج کرده‌اید، دل‌کندن از آنها برایتان سخت شود اما واقعیت چیز دیگری است؛ ویپ، پاد،‌ سیگار الکترونیک یا هر زهرمار دیگری که صدایش بزنند، خودشان نوچه شیطان هستند.

تریبون اقتصاد- می‌گویند ویپ و پاد می‌توانند جایگزین سیگار و قلیان شوند. هزار جور توجیه و بهانه می‌تراشند تا باور کنید ضرر و زیان آنها برای ریه آدم دارند و دردسرشان در برابر سیگار ناچیز شمرده می‌شود. ریخت و قیافه‌‌شان هم که باکلاس است‌و مثل یک گجت لوکس، می‌توانند آویزان گردن طرف شوند و همه‌جا همراهش بروند.

افسانه‌ها درباره ویپ زیاد است. همین‌طور در مدح و ثنای پاد داستان‌‌سرایی می‌کنند. برای همین ممکن است گول بخورید و چون دست بر قضا پول زیادی خرج کرده‌اید، دل‌کندن از آنها برایتان سخت شود اما واقعیت چیز دیگری است؛ ویپ، پاد،‌ سیگار الکترونیک یا هر زهرمار دیگری که صدایش بزنند، خودشان نوچه شیطان هستند. هم مالتان را آتش می‌زنند، هم به جان عزیزتان آسیب وارد می‌کنند. اگر وسوسه‌شان سراغتان آمده و نزدیک است اغفال شوید،‌ این ویدئو کمک می‌کند خودتان را از مهلکه نجات دهید.

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین