کد مطلب: ۲۵۶۱

درس بزرگ راکی‌رابیت به همستربازان

افت قیمت راکی‌رابیت همزمان با اولین روز عرضه رسمی در صرافی‌های ارز دیجیتال می‌تواند درس بزرگی برای طرفداران همستر باشد

تریبون اقتصاد- راکی رابیت یک بازی تلگرامی است که به کاربران اجازه می‌دهد با کنترل خرگوش‌های مبارز، در نبردها شرکت کنند و پاداش‌های کریپتویی کسب کنند. این بازی بر پایه بلاک‌چین TON طراحی شده و بر فعالیت‌های اجتماعی تأکید دارد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ راکی رابیت به تازگی در صرافی‌های معتبر جهانی لیست شده و پس از لیست شدن با قیمت حدود 0.0000079 دلار که معادل 0.47 تومان است تا این لحظه حدود 33.3 درصد کاهش قیمت را پشت سر گذاشته است. 

راکی رابیت چیست و چه فرقی با همستر دارد؟

راکی رابیت یک بازی تلگرامی در سبک Play to Earn است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کنترل یک خرگوش مبارز، در نبردها شرکت کرده و از طریق دعوت دوستان و انجام فعالیت‌های مختلف، پاداش‌های کریپتویی کسب کنند. این بازی بر پایه بلاک‌چین TON طراحی شده و هدف اصلی آن افزایش قدرت خرگوش و درآمد کاربران است.

همستر کامبت نیز یک بازی مشابه در سبک Play to Earn است، اما تمرکز بیشتری بر مدیریت و استراتژی دارد. در این بازی، کاربران باید کارت‌هایی بخرند که سود ساعتی آن‌ها را افزایش می‌دهد. هر دو بازی از مدل‌های Tap to Earn و Play to Earn بهره می‌برند، اما راکی ربیت بیشتر بر فعالیت‌های اجتماعی و تعاملات در تلگرام تأکید دارد، در حالی که همستر کامبت به مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال می‌پردازد.

قیمت راکی رابیت

راکی رابیت در تاریخ دوم مهر ۱۴۰۳ به‌طور رسمی در چندین صرافی معتبر جهانی از جمله بایننس و کوکوین لیست شد. قیمت آغازین این توکن در بازار پیش از عرضه ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار بود. راکی رابیت پس از لیست شدن با قیمت حدود 0.0000079 دلار که معادل 0.47 تومان تا این لحظه حدود 33.3 درصد کاهش قیمت داشته و در حال حاضر قیمت آن 0.0000058 دلار معادل 0.35 تومان است.

راکی رابیت پس از لیست شدن نوسانات زیادی را تجربه کرد و در برخی مواقع به ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار نیز رسید. با این حال، در حال حاضر قیمت آن به ۰.۰۰۰۰۰۵ دلار کاهش پیدا کرده که نشان‌دهنده کاهش ۵۵.۵ درصدی از بالاترین قیمت خود است.

قیمت راکی رابیت در ۲۴ ساعت اخیر حدود ۲۶.۷۳ درصد افت داشته و با توجه به نوسانات شدید و شرایط بازار، قیمت این توکن همچنان در حال تغییر است و ممکن است در روزهای آینده دستخوش تغییرات بیشتری شود.

همستر کامبت دیگر بازی تلگرامی که توانسته 300 میلیون کاربر را جذب کند نیز دو روز آینده و در پنج مهر 1403 لیست می‌شود، افت قیمت قابل توجه راکی رابیت احتمال تکرار چنین روندی برای همستر را نیز افزایش داده است.

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین