کد مطلب: ۳۰۹۴

قیمت کتز چطور داغ دل همستربازان را تازه کرد

قیمت کتز از زمان عرضه به بازار ارز دیجیتال حدود 70 درصد آب رفته است؛ اتفاقی که با شدت و حدت مشابهی برای همستر کامبت تکرار شد

تریبون اقتصاد- قیمت کتز  بعد عرضه در صرافی‌های ارز دیجیتال یعنی ۱۷ مهر ماه حدود ۷۰ درصد آب رفته است. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت کتز در زمان لیست شدن ۰.۰۰۰۰۷ دلار معادل ۱۹ تومان بود. پس از نوسانات زیاد اکنون قیمت آن ۰.۰۰۰۱۰۳۱ دلار معادل ۶.۵ تومان است.

بررسی توکن کتز

توکن کتز که نماد اختصاری آن CATS  است در روز 17 مهر در صرافی ها لیست شد. درهنگام لیست شدن قیمت 0.00007 دلار معادل 6.522 تومان را پیدا کرد. البته که نوسانات آن در این مدت بسیار زیاد بوده است. توکن کتز نیز مانند نات کوین و همستر یک بازی در بستر تلگرام است.  البته شکل و ساختار آن به داگز شباهت بیشتری دارد. به دست آوردن ارز کتز، از طریق انجام ماموریت های روزانه و دعوت دوستان امکان پذیر است. علاوه بر این کتز یک بخش پولی هم دارد که با پرداخت یک واحد تن کوین می توانید به امکاناتی مانند دو برابر شدن توکن ها، بازگشایی 100 درصدی توکن ها و... دسترسی پیدا کنید.

بررسی قیمت توکن کتز

قیمت توکن کتز در هنگام لیست شدن در 17 مهر 0.00007 دلار معادل  4.42  تومان بود و در این مدت کم نوسانات زیادی را به خود دید. در زمان نگارش این گزارش (صبح 20 مهر) قیمت آن 0.0001031 دلار معادل 6.522 تومان است. توکن کتز در 17 مهر ساعت 10 به اوج قیمتی خود 0.0004090 دلار معادل 25.8 تومان رسید. این روند ماندگار نماند و در همان روز حتی به تا مرز قیمت حدود 4 تومان نیز افت کرد.

قیمت توکن کتز در ۲۴ ساعت اخیر حدود ۷۴ درصد افت کرده است.

بازار پیش عرضه توکن کتز هم به گونه ای بود که هرچه به زمان لیست شدن نزدیک می شد، روند قیمتی حالت صعودی به خود می گرفت. برای مثال قیمت 1.04 تومانی کتز در هفتم مهر ماه با طی یک روند صعودی به حدود 7.11 تومان در 16 مهر رسید.

جایگاه توکن کتز در بازار

معاملات روزانه کتز 226 هزار دلار بوده و ارزش بازار آن  فعلا روی 103 هزار دلار قرار دارد. جالب است بدانید با احتساب بازار پیش عرضه آن 173 درصد بازده هفتگی و همچنین 622 درصد بازده در یک ماه اخیر داشته است.

گفتنی است که عرضه کتز در بازار یک میلیارد  واحد است.  توکن کتز در لیست ارزهای دیجیتال بر اساس سهم از بازار در رتبه 3240 قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین