کد مطلب: ۲۱۴۷

سامانه وام ازدواج تا 10 روز آینده باز می‌شود

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت که در جلسه امروز با رئیس‌کل بانک مرکزی مقرر شد تا سامانه وام ازدواج برای متقاضیان حداکثر تا 10 روز آینده بازگشایی شود.

تریبون اقتصاد- نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی درباره مصوباتی که امروز با حضور محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در این کمیسیون تصویب شد، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با رئیس‌کل بانک مرکزی و تعدادی از بانک‌ها و معاونین آن‌ها داشتیم. چند مسئله را پیگیری کردیم اول اینکه سامانه ثبت‌نام سریع بازگشایی شود تا هر کسی که متقاضی است بتواند ثبت‌نام کند.وی افزود: قرار شد سامانه ظرف یک هفته تا 10 روز آینده بازگشایی شود. مسئله دوم این است که قرار گذاشتیم تمامی بانک‌هایی که امروز فعالیت می‌کنند گزارشی از حساب‌های جاری و قرض‌الحسنه خود ارائه کنند که مشخص شود سهم آن‌ها در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری چه میزان است. قرار است این گزارش به صورت تفکیکی برای همه بانک‌ها ارائه شود.پژمانفر بیان کرد: در جلسه قرار است برآورد کنیم که چه میزان منابع نیاز است چون یک اختلافی بین دستگاه‌های نظارتی و بانک مرکزی در خصوص منابع و مصارف وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس توضیح داد: از بانک مرکزی قول گرفتیم به هر شکلی شده است کسی را در صف نداشته باشیم. همه کسانی که واجد شرایط اخذ شرایط وام ازدواج و فرزندآوری هستند تا پایان سال از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین