کد مطلب: ۲۳۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

نان اسنپ و تپسی رسما آجر شد!

تحلیل‌های جدید نشان می‌دهد ترافیک پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی در روز‌های بعد نوروز، کمتر از اسفند سال گذشته است

تریبون اقتصاد_پلتفرم محبوب روزهای نوروزی، مربوط به پلتفرم‌های گردشگری بودند که با یک روند ثابت، مورد استقبال بودند و نوروز را سپری کردند و افزایش ترافیکی ۱.۵ برابری‌شان پیش از عید را توانستند در تمام تعطیلات حفظ کنند.

افت ترافیکی  ۱.۵  برابری پلتفرم‌های آنلاین سفارش غذا

به گزارش دنیای اقتصاد، ترکیب آمار ترافیکی پلتفرم‌های سفارش آنلاین غذا نشان می‌دهد (ابر آروان) پس از روزهای اوج این پلتفرم‌ها در روزهای پایانی مشرف به تعطیلات نوروز، اقبال کاربران به سفارش آنلاین غذا در تعطیلات با افت ترافیکی محسوسی همراه بوده، به‌طوری که ترافیک این پلتفرم‌ها با کاهش یک و نیم‌برابری نسبت به روزهای اوج مواجه بوده است؛ روزهایی که احتمالن با پخت‌وپز خانگی نوروزی سپری شدند.

2

اوج‌گیری سه‌برابری ترافیک تاکسی‌های اینترنتی پیش از نوروز

تاکسی‌های اینترنتی بیش‌ترین ترافیک خود را با یک آمار سه برابری در روزهای پایانی سال از ۲۶ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تجربه کردند. این روند با آغاز سال نو روندی کاهشی داشته و با یک روند تقریبی ثابت در ایام نوروز به یک‌هشتم کاهش پیدا کرده است.

با آغاز رسمی روزهای کاری در ۱۶ فروردین، این روند ترافیکی کم‌کم رو به افزایش گذاشته است.

3

خداحافظی با خوشی‌های نوروزی و بازگشت به کاریابی

ترکیب ترافیک پلتفرم‌های کاریابی نشان می‌دهد، کاربران پس از تعطیلات نوروزی و به‌محض بازگشت به روال معمول کاری، به جست‌وجوی کار برای سال جدید رفته‌اند. به‌طوری که ترافیک این پلتفرم‌ها به ۴.۵ برابر نسبت به ترافیک معمول افزایش یافته است.

4

مطالب پیشنهادی
بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین