کد مطلب: ۲۴۸۲

منع ۱۸۰ روز برای ثبت سفارش سکه مرکز مبادله در صورت عدم مراجعه برای دریافت

سخنگوی مرکز مبادله گفت: اگر فردی در زمان اعلامی برای دریافت سکه خود مراجعه نکند به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.

تریبون اقتصاد- اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هجدهمین حراج سکه طلا روز گذشته دوشنبه دوم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد در رابطه با زمان بندی تحویل شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از ۱۱ مهرماه شروع و تا ۱۸ مهرماه ادامه دارد که در این دوره زمانی فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.

او می گوید: افرادی که در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ مهر برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری هم پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود که این هزینه شامل روز‌های تعطیل نیز می‌شود.

بالسینی بیان کرد: اما در صورتی که فردی در بازه زمانی تحویل سکه اقدام به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ و پس از اعلام بانک عامل وجه معامله پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه‌های عملیاتی به کیف پول خریدار برگشت داده می‌شود که در صورت فسخ معامله به دلیل عدم مراجعه خریدار به شعبه انتخاب شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین