کد مطلب: ۲۵۶۰

رولزرویس کولینان 2025؛ شبح 27 میلیاردی به ایران آمد

رولزرویس کولینان 2025 به ایران وارد شده و تصاویر منتشر شده از آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است

تریبون اقتصاد- رولزرویس کولینان ۲۰۲۵ با ظاهر جدید وارد ایران شد تصاویری ثبت‌شده از این مدل لاکچری در بندرعباس در فضای مجازی پربازدید شده. گفته می‌شود این اولین کولینانی است که پا به خاک ایران گذاشته. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ رولزرویس کولینان ۲۰۲۵، یکی از لوکس‌ترین و قدرتمندترین شاسی‌بلندهای بازار است که قیمت آن تا ۲۷ میلیارد تومان هم می‌رسد. این خودرو به پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربو با قدرت ۶۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر مجهز است.

رولزرویس کولینان ۲۰۲۵، یکی از لوکس‌ترین و قدرتمندترین شاسی‌بلندهای بازار، با قیمت پایه ۳۹۲ هزار دلار به بازار عرضه شده است. نسخه‌های فول آن، به ویژه مدل Black Badge، ممکن است تا ۴۵۴ هزار دلار نیز قیمت‌گذاری شود. با توجه به نرخ فعلی دلار در بازار آزاد، قیمت این خودرو در ایران بین ۲۳ تا ۲۷ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

این در حالی است که با مقایسه قیمت کولینان با خودروهایی نظیر لکسوس LX۵۷۰ که در حال حاضر قیمتی حدود ۳۰ میلیارد تومان دارند، می‌توان به ارزش خرید بالای این خودرو پی برد.

کولینان 2025 به پیشرانه 12 سیلندر توئین توربو با حجم 6.7 لیتر مجهز است که قدرتی معادل 600 اسب بخار و گشتاوری بیش از 850 نیوتن‌متر تولید می‌کند. این قدرت از طریق یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک به هر دو محور جلو و عقب منتقل می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که کولینان نه تنها یک خودروی لوکس، بلکه یکی از قدرتمندترین شاسی‌بلندهای بازار باشد.

در بخش طراحی ظاهری، کولینان سری II با تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل قبلی معرفی شده است. طراحی جدید چراغ‌های جلو، دیلایت‌های LED که تا سپر امتداد یافته‌اند و تغییرات در فرم هواکش‌ها، جلوه‌ای مدرن و جذاب به این خودرو بخشیده است. همچنین نورپردازی جلوپنجره یادآور سایر محصولات رولزرویس و برخی مدل‌های جدید ب‌ام‌و است.

کابین کولینان 2025 خودرو نیز با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده است. مجسمه Spirit of Ecstasy در پایین ساعت آنالوگ نصب شده و پکیج Black Badge شامل 23 قطعه فیبرکربن دست‌ساز است که در طول 21 روز ساخته شده‌اند. همچنین، روکش چرمی Duality Twill با 107 هزار سوراخ تنفسی و دوختی به طول 17 کیلومتر، حس لوکسی بی‌نظیری را به فضای داخلی این شاسی‌بلند می‌بخشد. به طور کلی، رولزرویس کولینان 2025 ترکیبی بی‌نظیر از قدرت، زیبایی و امکانات را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به خودروهای لوکس تبدیل کرده است.

 

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین