کد مطلب: ۳۲۹۳

استارت ثبت‌نام خودرو وارداتی؛ سایپا دوباره پیش‌قدم شد!

در این طرح فعلا فروش چانگان CS35 که در بازار به قیمت یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته می شود، قطعی است

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، اطلاعیه جدیدی منتشر کرده که در آن از آغاز طرح فروش جدید خودروهای وارداتی خبر می دهد. فعلا در این طرح عرضه چانگان CS۳۵  قطعی است.

شرایط ثبت نام در طرح جدید فروش خودروهای وارداتی

ثبت نام در طرح جدید فروش خودروهای وارداتی از روز سه شنبه(24 مهر) آغاز شده  تا ساعت 12 روز دوشنبه 30 مهر ادامه دارد، متقاضیان شرکت در این طرح در این دوره فرصت خواهند داشت که مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کنند.

توجه کنید برای ثبت نام در این طرح باید گواهینامه داشته باشید. همچنین نباید در چهارسال گذشته از شرکت‌های خودرو سازی و یا بورس کالا، خودرو خریده باشید. گفتنی است که اگر در نوبت خرید خودروهای وارداتی باشید امکان ثبت نام و خرید خودروهای داخلی را نخواهید داشت. فروش وکالتی و انتقال امتیاز خرید خودرو نیز در این طرح ممنوع است.

در حال حاضر تنها عرضه خودرو وارداتی چانگان CS35 قطعی شده است.

مشخصات چانگان CS۳۵

چانگان CS35 دارای یک موتور 4 سیلندر با حجم 1392 سی سی با  قدرت موتور حداکثر 158 اسب بخار است که 260 نیوتون متر گشتاور آزاد می کند. این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و از یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌ برد. حداکثر سرعت خودرو 200 کیلومتر درساعت ذکر شده است و می تواند در 15 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت برسد.

از نظر امکانات و تجهیزات چانگان CS35  دارای امکانات متنوعی از جمله  فرمان برقی، کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، سنسور پارک جلو و عقب و رادار نقطه کور است. گرمکن برقی و سقف پانورما به همراه سانروف هم از دیگر امکاناتی است که این خودرو به شما ارائه می دهد.

مصرف سوخت چانگان CS35   در داخل شهر 8.8 لیتر و در خارج از شهر  4.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. استاندارد مصرف سوخت آن هم یورو 6 اعلام شده.

قیمت چانگان CS۳۵

قیمت کارخانه چانگان CS35  یک میلیارد و 400 ملیون تومان است در حالی که این خودرو در بازار یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود. بنابرین شما می توانید با خرید این خودرو از طریق این طرح با قیمت کارخانه و فروش آن در بازار از حاشیه سود 200 میلیون تومانی آن بهره ببرید. البته قیمت این خودرو در بازار، نوسانات خود را دارد مثلا در بعضی اگهی‌ها برچسب قیمت یک میلیارد و 650 میلیون و حتی قیمت یک میلیارد و 700 میلیون تومانی هم به آن می‌خورد.

 

بیشتر بخوانید
دیدگاه
پربازدیدترین مطالب
تازه‌ترین عناوین