برندهای ایرانی از منع واردات پوشاک سود کردند؟
ممنوعیت واردات پوشاک ششمین سال خود را پشت سر میگذارد. در این مدت، برندهای ایرانی فرصت پیدا کردند خود را از زیر سایه بیرون بکشند و فروشگاههایشان را در پاساژها و مراکز خرید بزرگ به نمایش عمومی بگذارند. مشتریان جدید جذب کنند و البته قیمتهایشان را به بهانههای مختلف مدام بالا و بالاتر ببرند.
تریبون اقتصاد- برخلاف واردات خودرو و واردات موبایل، هنوز کسی فرصت نکرده به انتقاد از منع واردات پوشاک بپردازد اما برندهای ایرانی در حیاط خلوت خود دقیقا مشغول چه کاری هستند و چطور از فرصت به وجود آمده استفاده میبرند؟ مجید نامی، رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، مهمان این هفته برنامه تریبون آزاد است و به بعضی سوالات پاسخ داده است.